1.
Олександр
Пушкін навчався у:
а) Києво-Могилянській академії,
б) Царськосільському ліцеї,
в) Королівськосільському ліцеї,
г) Московському колегіумі.
а) Києво-Могилянській академії,
б) Царськосільському ліцеї,
в) Королівськосільському ліцеї,
г) Московському колегіумі.
2.
Олександр Пушкін –
а) російський вчений-фольклорист,
б) російський поет,
в) дослідник билин,
г) білоруський письменник.
а) російський вчений-фольклорист,
б) російський поет,
в) дослідник билин,
г) білоруський письменник.
3.
Головна тема вірша «19 жовтня 1825 року» – тема:
а) війни,
б) природи,
в) кохання,
г) дружби.
а) війни,
б) природи,
в) кохання,
г) дружби.
4.
Твір «19 жовтня 1825 року» написаний як:
а) послання друзям,
б) заклик до повстання проти царя,
в) балада,
г) героїчна пісня.
а) послання друзям,
б) заклик до повстання проти царя,
в) балада,
г) героїчна пісня.
5.
Олександр Грін є автором твору із назвою:
А)
«Острів скарбів»,
Б) «П'ятнадцятирічний капітан»,
Б) «П'ятнадцятирічний капітан»,
В)
«Пурпурові вітрила»,
Г) «Ніч перед Різдвом».
Г) «Ніч перед Різдвом».
6.
Ассоль напророкували, що:
а) до неї впаде з неба хлопчик-зірка,
б) до неї в переддень Різдва прийдуть три духи,
в) до неї припливе принц на кораблі з пурпуровими вітрилами,
г) вона у місцевому шинку зустріне своє кохання.
а) до неї впаде з неба хлопчик-зірка,
б) до неї в переддень Різдва прийдуть три духи,
в) до неї припливе принц на кораблі з пурпуровими вітрилами,
г) вона у місцевому шинку зустріне своє кохання.
7.
Пурпурові вітрила символізують:
а) Віру у мрію і здатність втілити її у життя,
б) невідповідність пурпурового кольору морському статусу,
в) заздрість і нікчемність натовпу,
г) бідність майстра, який не мав для іграшки іншої тканини.
а) Віру у мрію і здатність втілити її у життя,
б) невідповідність пурпурового кольору морському статусу,
в) заздрість і нікчемність натовпу,
г) бідність майстра, який не мав для іграшки іншої тканини.
8.
Випишіть правильну відповідь.
А) «19 жовтня 1825 року» – віршований/прозовий твір.
Б) «Пурпурові вітрила» – віршований/прозовий твір.
А) «19 жовтня 1825 року» – віршований/прозовий твір.
Б) «Пурпурові вітрила» – віршований/прозовий твір.
9.
Напишіть визначення.
А) Портрет – це…
Б) Пейзаж – це..
А) Портрет – це…
Б) Пейзаж – це..
10.
Серед поданих фрагментів вкажіть приклади портрету і пейзажу (якщо вони там
присутні):
А) «Протягом року Грей познайомився з навігацією, практикою, кораблебудуванням, морським правом, лоцією та бухгалтерією».
Б) «Тут було гирло струмка; розлившись нешироко й мілко, так що видно було переливчасту блакить каміння, він зникав у зустрічній морській хвилі».
В) «Перед нею був Егль, відомий збирач казок. Сиві кучері складками випадали з-під його бриля; сіра блуза, заправлена в сині штани, і високі чоботи надавали йому вигляду мисливця…».
Г) «На берегах Неви товариші мене сьогодні чують… Але чи й там усі з вас бенкетують? Кого іще не дочекались ви?».
А) «Протягом року Грей познайомився з навігацією, практикою, кораблебудуванням, морським правом, лоцією та бухгалтерією».
Б) «Тут було гирло струмка; розлившись нешироко й мілко, так що видно було переливчасту блакить каміння, він зникав у зустрічній морській хвилі».
В) «Перед нею був Егль, відомий збирач казок. Сиві кучері складками випадали з-під його бриля; сіра блуза, заправлена в сині штани, і високі чоботи надавали йому вигляду мисливця…».
Г) «На берегах Неви товариші мене сьогодні чують… Але чи й там усі з вас бенкетують? Кого іще не дочекались ви?».
11.
Напишіть прізвища авторів творів:
А) «Коли настав чудовий май» –
Б) «Пурпурові вітрила» -
В) «Жди мене…» –
Г) «Я пам′ятаю мить чудову» –
А) «Коли настав чудовий май» –
Б) «Пурпурові вітрила» -
В) «Жди мене…» –
Г) «Я пам′ятаю мить чудову» –
12.У
яких із вивчених вами творів автори звернулися до теми кохання?
А)________.
Б)________.
В)________.
Г)________.
А)________.
Б)________.
В)________.
Г)________.
13.
Напишіть
розгорнуту відповідь: «Помилковою
чи доречною є наявність у шкільній програмі для семикласників творів про любов? Чому?»

Немає коментарів:
Дописати коментар