ТВОРЧІСТЬ Б. БРЕХТА, А. КАМЮ,
Е-М. ХЕМІНГУЕЯ
Е-М. ХЕМІНГУЕЯ
(11 клас)
І рівень
Виконайте тести (0,5 бала)
1. Б. Брехт розрізняв два види театру:
а) «арістотелівський» і «неарістотелівський»;
б) «арістотелівський» і «шекспірівський»;
в) «символічний» і «несимволічний».
2. В основу драми Б. Брехта покладено:
а) дію;
б) розповідь про неї;
в) враження.
3. Галілео Галілей у п’єсі «Життя Галілея» бореться за:
а) світове визнання;
б) перемогу істини;
в) своє життя.
4. Галілео Галілей вірить у:
а) Бога та божественне провидіння;
б) себе та свої можливості;
в) людину та її розум.
5. Слова «Нещасна та країна, яка не має героїв»
належать:
а) Галілео Галілею;
б) Андреа;
в) Сагредо.
6. Творчість А. Камю належить до:
а) естетики експресіонізму,
б) літератури соцреалізму,
в) ідеї екзистенціалізму.
7. Ріє задумує і пише оповідь про чуму як:
а) історію перемоги над хворобою;
б) гімн мужності й стійкості борців;
в) пересторогу на майбутнє.
8. Місто Оран змальоване як:
а)
типове провінційне містечко;
б) безлике потворне місто;
в)
прокляте місто грішників.
9. Сантьяго з повісті-притчі Е. Хемінгуея «Старий і море»
після пригоди снилися:
а) леви;
б) дружина;
в) велика риба;
г) гарний корабель.
10. Яку велику рибу піймав Сантьяго з повісті Е.
Хемінгуея «Старий і море»?
а) Акулу;
б) марліна;
в) сардину;
г) тунця.
11. Сантьяго до висновку «Своєї долі шукають усі – і люди,
і птахи, й риби» спонукала:
а) пташка, яка сіла на корму перепочити,
б) риба, яку тягнув Сантьяго,
в) акули, які плавали довкола човна,
г) хлопчик Манолін.
12. Природа для головного героя повісті Хемінгуея «Старий
і море» є:
а) невідомою стихією,
б) жорстоким ворогом,
в) рідною істотою,
г) місцем існування.
ІІ рівень
Дайте розгорнуту відповідь на питання (3 бали)
1. Розкрийте узагальнюючий сенс
думки старого про рибину «…я покажу їй, на що здатна людина й що вона може
знести». Чи вдалося Сантьяго «показати», на що здатна людина?
2. Що символізує чума та зачумлена
людина в романі А. Камю?

Немає коментарів:
Дописати коментар