субота, 31 березня 2018 р.

Педагогічна рада як форма вдосконалення професійної компетентності вчителя

Педагогічна рада – це лабораторія педагогічної майстерності, одна з умов розвитку експериментальної роботи в освітній установі. 30 березня педагоги КУ ОНЗ “Миропільська гімназія” та її філій зібралися на семінарі-практикумі “Інноваційні педагогічні технології Нової української школи”. Організаційним ядром педради стала заступник директора з навчально-виховної роботи Пресіч Олена Василівна.

Робота розпочалася із вхідного діагностування “Шкала власної готовності до змін”. Пресіч О. В. зупинилася на основних цілях освіти ( за ЮНЕСКО), потребах держави у галузі освіти та на ключових компетентностях.
На педраді розглядалися наступні питання:
1. Конструювання компетентнісного  уроку (доповідач –  учитель української мови, учитель-методист Власюк С. В.).
2. Інноваційні педагогічні технології:
– “Технологія опрацювання дискусійних питань” (доповідач – учитель української мови, учитель-методист Багінська О. А.).
– “Технологія різнорівневого навчання” (доповідач – учитель математики, старший учитель Лук’янчук В. О.).
– “Технологія формування розвитку критичного мислення” (доповідач – учитель історії, старший учитель Яцков В. А.).
– “Дослідницька технологія” (доповідач – учитель біології, старший учитель Данилюк О. І.).
– “Технологія змішаного навчання” (доповідач – учитель зарубіжної літератури Яцкова І. В.).
– “Технологія “Daily 5″ (Щоденні 5)” (доповідач – учитель  початкових класів, старший учитель Манжесова Т. О.).
– “Кейс-технологія в освітньому процесі” (доповідач – учитель хімії, учитель-методист Солоха Л. П.).
Три години збігли непомітно, адже невеликий блок теорії, яку подавали доповідачі, змінювався практичною діяльністю.
Переконана, що опрацьовані питання не залишили байдужими учасників, а отримані знання матимуть практичне застосування.












Немає коментарів:

Дописати коментар