субота, 29 вересня 2018 р.


Контрольна робота 11 клас
Із драматургії кінця ХІХ – початку ХХ ст. »

І рівень
1. Ознака “нової  драми”:
а) стильова єдність;
б) поєднання стилів;
в) відсутність стильових ознак;
г) стильова новизна.

2. Один із шляхів оновлення драми:
а) переосмислення природи усіх елементів драматичного твору;
б) зміна вимог до декорації сцени та костюмів акторів;
в) протиставлення внутрішнього і зовнішнього конфліктів;
г)  зміна лише зовнішніх конфліктів.
3. До якого з етапів творчого шляху Г.Ібсена належить п’єса “Ляльковий дім”:
а) національно-романтичного;
б) реалістичного;
в) період створення “нової драми”;
г) «романтичного».
4. Який злочин проти закону вчинила Нора із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім»?
а) позичила в банку гроші й не повернула;
б) неправдиво свідчила в суді;
в) підробила документ;
г) збила людину автомобілем.
5. П’єса Г. Ібсена «Ляльковий дім» за жанром є:
а) драмою;
б) трагедією;
в) комедією;
г) трагікомедією.
6. Крогстад, герой п’єси Ібсена «Ляльковий дім» відмовляється від шантажу і повертає вексель Норі:
а) після оплати боргу;
б) після поновлення на посаді;
в) на прохання Крістіни;
г) під впливом кохання.

7. Б. Шоу не є автором твору:
а) “Кандида”;
б) “Будинок удівця”;
в) “Ірландські записки”;
г) «Ляльковий дім».

8. В основу сюжету твору Б. Шоу "Пігмаліон" покладено:
а) давньогрецький міф;
б) анекдотичну ситуацію;
в) реальну історію;
г) давньоримський міф?
9. Чого навчав Хіггінс Елізу:
а) орфографії;
б) орфоепії;
в) синтаксису;
г) правил поведінки?
10. Найбільше сприяв успіхові  Елізи в п’єсі Б. Шоу «Пігмаліон»:
а) Хігінс;
б) Альфред Дулітл;
в) Пікерінг;
г) Еліза.
11.  На творчість Б. Шоу сильний вплив мали п’єси :
а) Ж. – Б. Мольєра;
б) Г.Ібсена;
в) М. Метерлінка;
г) Джорджа Байрона

12.              “Чайка” – це символ:
а) Росії та її духовності;
б) спогадів про минуле власників саду;
в) провісник майбутнього.
г) вічного польоту, руху.
ІІ рівень
1. Визначити послідовність подій, описів, пов’язаних з життям і творчістю Г. Ібсена.
а) Публікація драми «Катіліна» не принесла успіху.
б) Оселяється у Грімстаді.
в) Подорож до Данії і Німеччини.
г) Приймає запрошення стати директором норвезького театру в Бергені.
д) Залишає Норвегію і живе у добровільному вигнанні.
е) Постановка «Комедії кохання» приносить справжній успіх.
2. Установи відповідність між героями та дією:
1) Нора ;                                а) шантажує;
2) Крогстад;              б) дізнається про злочин дружини;
3) Кристина;                         в) залишає родину;
4) Торвальд;                           г) допомагає владнати проблеми подруги.

3. Як називається конфлікт, зосереджений на внутрішньому світі персонажів?
4. Кому з героїв п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім» належать слова; про кого вони: «Це так неймовірно, що я просто отямитися не можу. Але треба якось виплутатися… Доведеться якось догодити йому. Справу треба зам’яти будь-що»?
5. З перелічених драматургів  вірно визначте тих , які працювали у жанрі «нової драми»:   Г.Ібсен, В.Шекспір, А.Чехов; Ж.-Б. Мольєр.
6. Чий це портрет? «Він імпозантно вдягнений, немов на весілля. Квітка в теплиці, блискучий шовковий циліндр і лаковані черевики. Має карбованці і досить цікаві риси обличчя…» 
7. Чий це портрет?Дівчина в солом’яному капелюшку із трьома страусовими перами жовтогарячого, блакитного та червоного кольору. 
8. Визначте провідний конфлікт п’єси «Чайка».

ІІІ рівень
1. Виконайте одне з поданих завдань:
1. Чому Б.Шоу дав своїй п’єсі саме таку назву «Пігмаліон»?
2. Чому Чехова вважають драматургом-новатором?

1 коментар: