Контрольна робота 11 клас
Із драматургії кінця ХІХ – початку ХХ ст. »
І рівень
1.
Ознака
“нової  драми”:
а)
стильова єдність;
б)
поєднання стилів;
в)
відсутність стильових ознак;
г)
стильова новизна.
2. Один із шляхів
оновлення драми:
а)
переосмислення природи усіх елементів драматичного твору;
б)
зміна вимог до декорації сцени та костюмів акторів;
в)
протиставлення внутрішнього і зовнішнього конфліктів;
г)  зміна лише зовнішніх конфліктів.
3. До якого з етапів творчого шляху Г.Ібсена належить п’єса “Ляльковий
дім”:
а)
національно-романтичного;
б) реалістичного;
в) період створення
“нової драми”;
г) «романтичного».
4.
Який
злочин проти закону вчинила Нора із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім»?
а)
позичила в банку гроші й не повернула;
б)
неправдиво свідчила в суді;
в)
підробила документ;
г)
збила людину автомобілем. 
5.
П’єса Г. Ібсена «Ляльковий дім» за жанром є:
а) драмою;
б) трагедією;
в) комедією;
г)
трагікомедією.
6.
Крогстад,
герой п’єси Ібсена «Ляльковий дім» відмовляється від шантажу і повертає вексель
Норі:
а)
після оплати боргу;
б)
після поновлення на посаді;
в)
на прохання Крістіни;
г)
під впливом кохання.
7.
Б.
Шоу не є автором твору:
а)
“Кандида”;
б)
“Будинок удівця”;
в)
“Ірландські записки”;
г)
«Ляльковий дім».
8. В основу сюжету твору Б. Шоу
"Пігмаліон" покладено:
а)
давньогрецький міф;
б) анекдотичну
ситуацію;
в) реальну
історію;
г)
давньоримський міф?
9.
Чого навчав Хіггінс Елізу:
а) орфографії;
б) орфоепії;
в) синтаксису;
г) правил
поведінки?
10. Найбільше сприяв успіхові  Елізи
в п’єсі Б. Шоу «Пігмаліон»:
а)
Хігінс;
б)
Альфред Дулітл;
в)
Пікерінг;
г)
Еліза.
11.  На творчість Б. Шоу сильний вплив мали п’єси :
а)
Ж. – Б. Мольєра;
б)
Г.Ібсена;
в)
М. Метерлінка;
г)
Джорджа Байрона
12.             
“Чайка” – це символ:
а) Росії та її духовності;
б) спогадів про минуле власників саду;
в) провісник майбутнього.
г) вічного польоту, руху.
ІІ
рівень
1. Визначити послідовність подій, описів, пов’язаних з життям і
творчістю Г. Ібсена.
а)
Публікація драми «Катіліна» не принесла успіху.
б)
Оселяється у Грімстаді.
в)
Подорож до Данії і Німеччини.
г)
Приймає запрошення стати директором норвезького театру в Бергені.
д)
Залишає Норвегію і живе у добровільному вигнанні.
е)
Постановка «Комедії кохання» приносить справжній успіх.
2. Установи відповідність між героями та дією:
1) Нора ;                                а) шантажує;
2)
Крогстад;              б) дізнається
про злочин дружини;
3)
Кристина;                         в)
залишає родину;
4) Торвальд;                           г)
допомагає владнати проблеми подруги.
3. Як називається конфлікт, зосереджений на
внутрішньому світі персонажів?
4. Кому з героїв п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім» належать слова; про кого
вони: «Це
так неймовірно, що я просто отямитися не можу. Але треба якось виплутатися…
Доведеться якось догодити йому. Справу треба зам’яти будь-що»?
5. З перелічених драматургів  вірно визначте тих , які працювали у жанрі
«нової драми»:   Г.Ібсен,
В.Шекспір, А.Чехов; Ж.-Б. Мольєр.
6.
Чий це портрет? «Він
імпозантно вдягнений, немов на весілля. Квітка в теплиці, блискучий шовковий
циліндр і лаковані черевики. Має карбованці і досить цікаві риси обличчя…»  
7. Чий це портрет? …Дівчина в солом’яному капелюшку із трьома страусовими перами
жовтогарячого, блакитного та червоного кольору.  
8.
Визначте провідний конфлікт п’єси «Чайка».
ІІІ рівень
1.
Виконайте одне з поданих завдань:
1.
Чому Б.Шоу дав
своїй п’єсі саме таку назву «Пігмаліон»?
2.
Чому Чехова вважають
драматургом-новатором?

 
де ключ до тесту
ВідповістиВидалити