неділя, 11 листопада 2018 р.


11 КЛАС
Творчість Ф. Кафки, Дж. Джойса
Завдання з вибором однієї правильної  відповіді:
1 Заперечення художніх принципів реалізму й натуралізму, проте утвердження художньої суб’єктивності, використання «потоку свідомості», міфотворчість – це характерні ознаки:
А    реалізму;
Б     романтизму;
В     модернізму;
Г     натуралізму.


2. Прийом «потоку свідомості» використано у творі:
А    Ф. Кафки «Перевтілення»;
Б     Дж. Джойса «Джакомо Джойс»;
В    Т. Манна  «Маріо і чарівник»;
Г      А. де Сент-Екзюпері «Маленький Принц».

3. Слова А. де Сент-Екзюпері «Величезний край, з якого ми усі прийшли» сказані про:
А     пустелю,
Б      Землю,
В     дитинство,
Г      Космос.

Завдання з вибором кількох правильних  відповідей:
4. Позначте, які з цих літературних течій відносяться до авангардизму:
А     футуризм;
Б      естетизм;
В      дадаїзм;
Г      акмеїзм;
Ґ      експресіонізм;
Д      кубізм.

5. Позначте проблеми, що висвітлюються у творі Ф.Кафки «Перевтілення»:
А     відчуження людини, знецінення й знеособлення особистості;
Б      перевага матеріальних цінностей над моральними;
В     духовне і фізичне страждання людини, що потрапила в життєву катастрофу;
Г     жага свободи, презирство до всіляких форм внутрішнього рабства;
Ґ      змалювання особистості, яка завдяки неординарним духовним задаткам  
        виривається зі свого середовища.

6.У чому простежується автобіографічність психологічного есе Дж. Джойса «Джакомо Джойс»?
А    у професії, імені, сімейному стані героя,
Б     у стосунках у сім’ї, долях дітей героя,
В    у мандрівках героя, його поглядах,
Г    у кар’єрному зростанні героя,
Ґ    у тяжкій хворобі коханої людини.

Завдання на встановлення відповідності
7. Встановіть відповідність між поняттями та їх визначеннями:
А    Спосіб оповіді, який детально показує психічний процес;
       у розповіді відсутня хронологія і логіка
Б     Наявність зв’язків між текстами, завдяки чому тексти       1.Інтертекстуальність
       (або їх частини) можуть відкрито або завуальовано            2.Дадаїзм
       посилатись один на одного.                                                    3. Масова література                                                                                                                                                                                                                                           
В    Авангардистська течія, художня мова якої насичена           4. «Потік свідомості»
       безглуздим сполученням слів і звуків, набором
       випадкових  предметів, псевдомалюнками, елементами
       звуконаслідування
Г    Розважальна й дидактична белетристика, яка друкується
      великими накладами і є складовою «індустрії культури».

8. Установіть відповідність між цитатою, твором та його автором:
А    «Пустка. Голе помешкання. Тьмяне денне світло.              
       Довге чорне фортепіано: труна музики… Її герб: шолом,   1. «Маріо і чарівник»
       поле червоне і тупий спис, поле чорне.                                      Т.Манн
       Мораль: кохаєш мене, люби й мою парасольку»
Б     «Він лежав на твердій, схожій на панцир спині і, коли        2. «Джакомо Джойс»
       трохи підводив голову, бачив свій дугастий, рудий,                 Дж. Джойс
       поділений  на кільця живіт»
В    «Та не встиг ще завмерти той сміх, як поцілований              3. «Перевтілення»
       горбань ляснув нагайкою біля ніжки стільця»                           Ф.Кафка


 9.  Прочитайте  висловлювання  та  вкажіть,  хто з героїв казки-притчі «Маленький Принц» їх промовляє:
А   “Себе судити набагато важче, ніж інших”.
Б    “Дуже рідко трапляється, щоб гора зрушила з місця. Дуже рідко буває, щоб океан пересох”.
В    “Серед людей також самотньо”.
Г     “Мова – це джерело непорозуміння”,      “Найголовнішого не побачиш очима”,
            “Ти назавжди береш на себе  відповідальність за тих, кого приручив”.

10. Поясніть  алегоричні  образи   казки-притчі “Маленький принц”:
Лис –
Троянда – 
Гадюка – 
Зорі – 
Баобаби – 

Завдання  відкритої форми з короткою відповіддю
11. Яку назву має тип художньої образності, який ґрунтується на примхливому поєднанні фантастичного і реального, прекрасного і потворного, трагічного і комічного?
  
12. Умовний термін для позначення низки художніх течій у літературі й мистецтві, що зародилися на початку ХХ ст. Вирізняється життєбудівничим пафосом, загостреною емоційністю, що нерідко набуває форм епатажу, настановою на руйнування естетичного канону, сміливими експериментами з художньою формою та поетичною мовою.

Немає коментарів:

Дописати коментар