пʼятниця, 27 березня 2020 р.

Дистанційна освіта 10 клас


10 клас
зарубіжна література
Тема: Шарль Бодлер – пізній романтик і зачинатель романтизму. Збірка «Квіти зла». Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Бодлера («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»)


1. Скласти статтю для Вікіпедії


1. Ім'я при народженні:    
2. Дата народження :
3. Місце народження:               
4. Дата смерті:
5. Громадянство:   
6. Рід діяльності:
7. Роки творчості:
8. Мова творів:
9.Спрямування (течія):  

2. Бліц-опитування «Доленосні події у житті поета»


1821 рік –
Париж –
6 років –
Жак Опік –
Острів  св. Маврикія –
1848 рік –
розчарування –
1850 – 1867 –
100 –
Жанна Дюваль –



3. Словникова робота
Модернізм - ___________________________________________________________.
Декаданс - _____________________________________________________________.
Символізм - ____________________________________________________________
_______________________________________________________________________.
Сугестія - ______________________________________________________________.
4. Запишіть слова-асоціації


ВИСНОВОК: Квіти – прекрасне творіння природи, символ краси та досконалості світу, радості. Зло – чорна сила диявольського темного породження, антипод добра, страждання, біль. У назві - парадокс. У ній протиставлено сподівання, ідеали, відчай та безнадія.
Тематика збірки «Квіти зла»
- утвердження неморальності Краси («Гімн Красі»);
- ностальгія, туга за «втраченим раєм»;
- боротьба добра і зла, Бога і диявола, життя і смерті, тілесного і духовного;
- конфлікт митця і суспільства («Альбатрос», «Лебідь», «Сплін»);
- пошуки ідеалу та невідомого («Подорож»)

Ліричний герой: особистість, здатна силою уяви змінити світ; філософ; любитель життя; бунтар духу; невтомний шукач високих істин;  людина із хворобливим сприйняттям світу; мрійник, самітник; поєднання тваринного і людського, тілесного та духовного, того, що йде від Бога та того, що йде від Сатани.
Увага! Бодлер наголошував, що "Квіти зла" - це цілісний твір, який потрібно читати у порядку, який він визначив.
«Альбатрос»
Прочитайте поезію. Опрацюйте статтю підручника на сторінці 161 і дайте відповіді на питання (письмово)
1)    Якими зображені матроси?
2)    Яким зображено альбатроса в небі та на палубі?
3)    Який художній засіб використовує Бодлер, щоб підкреслити велич духовного злету і низість земного бруду?
4)    Який прийом використовує автор при зображенні матросів та альбатроса?
5)    Установіть відповідність між образами сонета та їх символічним змістом:
А. Альбатрос                                    1. Людська доля
Б. Моряки                                         2. Життя
В. Море                                              3. Життєві негаразди
Г. Корабель, човен                            4. Поет
Д. Грім, гроза, блискавка                 5. Натовп
Складіть схему «Риси модернізму у вірші Ш. Бодлера «Альбатрос»
«Відповідності»
Прочитайте поезію. Опрацюйте статтю підручника на сторінці 162 і дайте відповіді на питання (усно)
1)    Визначити жанр поезії.
2)    Як передано у творі взаємини людини і природи?
3)    Чому цей твір називають «маніфестом символізму»?

«Вечорова гармонія»
Прочитайте поезію. Опрацюйте статтю підручника на сторінці 162-164  і дайте відповіді на питання (усно)
1)    З чого складається картина «вечорової гармонії»?
2)    Назвіть кольори і звук, які відтворює поет.
3)    Висловіть свою позицію щодо питання «Яку роль відіграє поезія у нашому житті?»






Немає коментарів:

Дописати коментар