ПРОЕКТ
"СПОРТИВНИЙ МАЙДАНЧИК У МАЙБУТНЬОМУ"
СТВОРЕНИЙ УЧНЯМИ 6-Х КЛАСІВ
ПІД КЕРІВНИЦТВОМ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
КОВАЛЬЧУК В. М.
МИТНІК Л. О.
Мета проекту:
·
формування особистості, яка здатна
свідомо, активно, творчо впливати на навколишній світ;
·
формування в учнів умінь і навичок
ініціативи, самостійності,
віри у свої сили;
·
сприяння виробленню активної життєвої
позиції, прагненню до здійснення громадянських дій;
·
здійснення спортивно-просвітницької роботи;
·
залучення учнів до практичної діяльності
з розв'язання проблем
спортивно-оздоровчого характеру.
Завдання
проекту:
·
організація практичної діяльності учнів,
спрямованої на розв'язання конкретної соціальної проблеми місцевої громади;
·
створення
сучасного спортивного майданчика на території гімназії;
·
організація співпраці із зацікавленими в
сучасному спортивному майданчику.
Очікувані
результати в разі реалізації
проекту:
ü створення сучасного спортивно-розважального майданчика на
території Миропільської гімназії;
ü створення
відпочинкової зони;
ü більше занять спортом;
ü здоровіші діти—успішніша нація;
ü уміння
знаходити правильні рішення у складній ситуації й оцінювати їх;
ü уміння
співставляти можливості й інтереси;
ü навички
ефективного спілкування, участі в житті громади;
ü навички
володіння методикою проведення ділових зустрічей.
Учасники
проекту: учні 6-х
класів.
Термін
виконання: 1 рік.
Мотивація:
ü можливість
творчої самореалізації та самовдосконалення;
ü усвідомлення
власної потреби в діяльності, спрямованої на покращення спортивної бази Миропільської гімназії;
ü
почуття
відповідальності за життя своєї громади, за свою громадянську позицію;
ü можливість
збереження здорового способу
життя дітей та підлітків;
ü усвідомлення
значущості здорового молодого
покоління для майбутньої розбудови країни.
План реалізації проекту
Етапи:
І етап «ПІДГОТОВЧИЙ»
ü Визначення теми.
ü Постановка завдань.
ü Оголошення про
початок роботи над проектом.
ü Обговорення (на учнівських класних та батьківських
зборах).
ü Формування проблемного питання.
ü Формування груп.
ü Створення банку ідей.
ü Вибір учнями тем для групових досліджень.
Перша група—«Фантазери».
Друга група—«Художники».
Третя група—«Умільці».
Четверта група—«Фотографи».
П’ята група—«Репортери».
Шоста група—«Економісти».
ü Обговорення плану роботи учнів.
ü Обговорення можливих джерел інформації (Інтернет).
Термін виконання: вересень-жовтень.
ІІ етап «СТВЕРДЖЕННЯ»
Самостійна робота учнів по виконанню завдань.
Перша група «Фантазери» – написання творчих робіт на тему
«Спортивний майданчик майбутнього», «Що я хочу, щоб було на шкільному
спортивному майданчику».
Друга група «Художники» — малюють малюнки на задану тему.
Третя група «Умільці» — створюють з підручних матеріалів (пластилін,
лего, папір) макет майбутнього спортивного майданчика.
Четверта група «Фотографи» — створюють фоторепортаж про спортивний
майданчик.
П’ята група «Репортери» — знімають ролик
про
спортивний майданчик.
Шоста група
«Економісти» — розробляють бізнес-план
щодо реалізації проекту (звідки взяти гроші, матеріали для реалізації проекту
тощо).
Термін дії: листопад—лютий.
ІІІ етап «РЕАЛІЗАЦІЯ»
Прибирання на спортивному майданчику
власними силами, приведення його у робочий стан після зими.
Макет футбольного майданчика
Макет баскетбольного майданчика
Макет зі
спортивними снарядами
Сучасний стан спортивного майданчика
Зона
відпочинку
Дитяча команда ФК «Миропіль», капітан якої учень
6-А класу Дашковець Артем, успішно виступає в Чемпіонаті дитячої юнацької
футбольної ліги Житомирської області.
Замітка в газеті
«Романівський вісник від 25 листопада 2016 року №48.
Ми дуже хочемо, щоб у нашій
гімназії був сучасний спортивний майданчик, адже, хто знає, можливо, саме серед
нас навчаються майбутні відомі спортсмени.
Все, що у наших
силах, ми робимо з нашими вчителями самі: влаштовуємо прибирання, фарбуємо
спортивний інвентар…





















Немає коментарів:
Дописати коментар