11 клас.
Творчість М. Булгакова.
Глибинні зрушення в поезії початку ХХ століття.
1. М.
Булгаков у молоді
роки здобув освіту:
А) лікаря, Б) вчителя, В) юриста, Г) банкіра.
2. Реалізм Булгакова називають:
А) гротескним, Б) абсурдним, В) магічним, Г) міфологічним.
3. Фраза з твору «Майстер і Маргарита» «Я – частина тієї
сили, що вічно прагне зла і вічно робить благо» є:
А) епіграфом до роману,
Б) словами Воланда,
В) фінальними словами роману,
Г) словами Майстра.
4. Поет Іван Бездомний під впливом Майстра відрікається
від своїх віршів і стає:
А) істориком, Б) лікарем, В) священиком, Г) учителем.
5. Демонічну природу Воланда розпізнав:
А) Берліоз, Б) Майстер, В) Понтій Пілат, Г) ніхто не розпізнав.
6. Помираючи, Ієшуа найтяжчим гріхом назвав:
А) жадібність, Б) боягузтво, В) марнотратство, Г) брехню.
7. Слова з роману Булгакова Ніколи не розмовляйте із невідомим:
А) говорить Воланд,
Б) говорить Берліоз,
В) є назвою розділу,
Г)говорить Майстер.
8. Про Майстра у фіналі роману сказано, що він не
заслужив світла, він заслужив:
А) славу, Б) кохання, В) спокій, Г) мудрість.
9. Майстер не заслужив світла, тому що:
А) відрікся від свого твору,
Б) покинув Маргариту,
В) потрапив у психіатричну лікарню,
Г) розтринькав усі гроші.
10. Мотив зради втілюють герої різних часово-просторових
шарів роману:
А) Іван Бездомний, Левій Матвій,
Б) Іуда, Алоїзій Могарич,
В) Ніза, Наташа, Гела.
Г) такий мотив не простежується у романі.
11. Творчість якого скульптура вплинула на формування
нової поетики Рільке:
А) Л. Берніні,
Б) О. Родена, В) Ф. Корде.
12. Рядки Рільке Вона
– вже корінь, і коли нараз її спинив і з розпачем промовив до неї бог: «А
він-таки оглянувсь», - безтямно й
тихо запитала: «Хто?» є в поезії:
А) «Гетсиманський сад»,
Б) «Ось дерево звелось…», В)
«Орфей, Евридика, Гермес».
13. В основу вірша «Орфей, Евридика, Гермес» покладений
античний міф про:
А) здобуття вогню,
Б) сходження Орфея в царство мертвих,
В) кохання Орфея до Евридики.
14.Назвіть кульмінаційний момент у вірші «Орфей, Евридика,
Гермес»:
А) Орфей озирнувся назад,
Б) Орфей переміг сили зла,
В) Евридика врятувала Орфея.
15. Визначте ідею вірша «Ось дерево звелось…»
А) кохання перетворює світ,
Б) люди здатні перетворити світ.
В) мистецтво перетворює світ.
16. Яка течія живопису початку ХХ ст.. вплинула на
художню свідомість Гійома Аполлінера:
А) імпресіонізм, Б) кубізм, В) сюрреалізм.
17. Поетичною емблемою Першої світової війни став вірш
Гійома Аполлінера
А) «Зарізана голубка й водограй»,
Б) «Міст Мірабо»,
Б) «Міст Мірабо»,
А) «Лорелея».
18. Яку жанрову форму поезії розробив Гійом Аполлінер?
А) емблематичну поезію,
Б) каліграми,
В) кодограми.
19. У поезії Гійома Аполлінера символом кохання став
художній образ:
А) мосту Мірабо, Б) голубки, В) водограю.
20.Який образ у вірші «Зарізана голубка й водограй» став
символом скорботи?
А) сонце, Б) олеандри, В) водограй.
21. Основним у
творі Гійома Аполлінера «Лорелея» є конфлікт:
А) мрії і дійсності,
Б) Лорелеї з коханим,
В) Лорелеї з єпископом.
22.Назва збірки Ф. Гарсіа Лорки «Канте хондо» означає:
А) пісні про кохання,
Б) глибокий спів,
В) передсмертний спів.
23. Жанр касиди, який використовує Ф. Гарсіа Лорка у
віршах, походить з:
А) арабської поезії,
Б) індійської поезії,
В) античності.
24. Гітара в однойменному вірші Ф. Гарсіа Лорки
порівнюється з образом
А) жінки,
Б) серця,
В) природи.

Немає коментарів:
Дописати коментар