9 клас. Контрольна робота.
Творчість Г. Ібсена та Б. Шоу
Варіант 1
1. Засновником «нової драми» вважають:
А) Чехова,
Б) Б. Шоу,
В) М. Метерлінка,
В) Г. Ібсена.
2. П’єса «Ляльковий дім» - це
А) сатирична комедія,
Б) соціально-побутова драма,
В) п’єса-дискусія,
Г) соціально-психологічно драма
3. Нора, героїня драми «Ляльковий
дім», вісім років приховувала,що
А) її шантажує Крогстад,
Б) змушена віддати
великий борг,
В) закохана в доктора
Ранка,
Г) витратила батькові
гроші.
4. Визначте, які риси характеру не притаманні Торвальду Хельмеру
А) жорстокість та егоїзм,
Б) хвальковитість та лицемірство,
В) компромісність та розуміння,
Г) самовпевненість та кар’єризм.
5. Риси характеру, властиві головній героїні п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»
А) легковажність та безсоромність,
Б) пихатість та зарозумілість,
В) почуття власної гідності та природна моральність,
Г) цинізм та кар’єризм
6. Основна проблема п’єсси Б. Шоу «Пігмаліон»
А) кохання і сім’я,
Б) освіта і виховання,
В) доля таланту в мистецтві,
Г) кар’єризм та
підприємливість.
Достатній рівень
7. Визначте ознаки «нової
драми» у творі Б. Шоу «Пігмаліон».
8. Схарактеризуйте один із образів (з творів цієї теми), який вам найбільше
запам’ятався.
Високий рівень
Виконайте одне із завдань
Напишіть твір-есе за темою «Значення досконалого володіння мовою
для успішного життя» (за твором Б. Шоу та на основі особистих спостережень за сучасним життям).
Продовжте історію Нори
із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім».
Варіант 2
1. «Ібсенізм» - це
А) дотримання положень «старої драми»,
Б) пародіювання творів
Ібсена,
В) копіювання творів Ібсена,
Г) дотримання положень «нової
драми».
2. Основна проблема п’єси «Ляльковий дім» - це
А) батьків і дітей,
Б) вірності та зради,
В) становлення жінки як особистості,
Г) влади грошей.
3. Нора, героїня драми «Ляльковий
дім», позичила гроші, щою
А) мати привабливий
вигляд, красивий одяг,
Б) урятувати чоловіка,
В) дати дітям гарну освіту,
Г) урятувати батька,
4. Яким є насправді Торвальд Хельмер, він показав, коли
А) отримав листа від Крогстада,
Б) дістав підвищення по службі,
В) дізнався про кохання Ранка до Нори,
Г) у нори не виходив на
репетиції танець тарантела.
5. Головна героїня п’єси
Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза, яку професор
Хіггінс випадково зустрів на вулиці, вирізнялася
А) не зовсім чесним ставленням до покупців,
Б) пихатістю та грубістю,
В) жахливою вимовою,
Г) лагідністю, відкритістю, гарними манерами.
6. Про що замислився
Хіггінс із п’єси Б. Шоу «Пігмаліон», коли розпочинав експеримент?
А) про те, що скаже батько дівчини,
Б) що буде робити Еліза
далі,
В) що кажуть у великому світі,
Г) як зробити з
квіткарки герцогиню.
Достатній рівень
7. Визначте ознаки «нової
драми» у творі Г. Ібсена «Ляльковий дім».
8. Схарактеризуйте один із образів (з творів цієї теми), який вам найбільше
запам’ятався.
Високий рівень
Виконайте одне із завдань
Напишіть твір-есе за темою «Значення досконалого володіння мовою
для успішного життя» (за твором Б. Шоу та на основі особистих спостережень за сучасним життям).
Продовжте історію Нори
із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім».

Немає коментарів:
Дописати коментар